GYIK

Milyen szállítási módok közül választhatok? - Futárszolgálattal történő házhozszállítással dolgozunk

Hogyan tudok fizetni? - A rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának, vagy az MPL Csomagponton vagy a Postán tudod kiegyenlíteni bankkártyás vagy készpénzes fizetéssel. Az utánvétes fizetésért külön díjat nem számolunk fel.

Mit jelent a 14 napos garancia? - Ha meggondolod magad, kérdés nélkül visszaküldheted a terméket 14 napon belül az eredeti csomagolásban, amennyiben a termék sértetlen. Ebben az esetben a számlán szereplő címre küldd el ajánlott küldeményként a terméket.

Hogyan tudok értesüli az akciókról? - Kövess minket a Facebook-on, vagy iratkozz fel a hírlevelünkre a „Lépj velünk kapcsolatba” mezők kitöltésével, amelyet az oldal alján találsz meg.

Mi történik akkor, ha nincs készleten a megrendelt termék? - Mindent megteszünk azért, hogy minden termékünket készletről szolgáljuk ki. Amennyiben a nagy kereslet miatt mégis készlethiányra futunk, az esetben a beérkezést követően ingyen kiszállítjuk Neked, sőt egy kedvezmény kupont is felajánlunk, amelyet a következő rendelésednél használhatsz fel.

Ha kérdésem van, hogyan érlek el benneteket? - Kérlek írj emailt az info@notjust4me.hu email címre és a lehető leghamarabb megválaszoljuk a kérdésedet